sahabat-sahabat blogger yg dikasihi

Wednesday, February 15, 2012

Kenapa saya pilih bisnes Premium Beautifulll???

kenapa saya pilih premium beautiful tidaak bisness lain..sebabnya saya sendiri adalah pemakai premium beautiful  selama 3 tahun..kesan dan manfaat sudah saya rasai pada diri saya sendiri...tengok ni gambar saya dulu lps bersalin ank kedua badan saya naik mendadak..gemokkk sgt gemokkk sampai nak mencecah 80kilo...

badan saya dah tak macam anak dara lg sungguh sedih...perut buncit..geleber situ sini..diet punya diet saya tak mkn nasik sebulan turunlah dalam 5kilo gitu...tapi perut masih menggeleber ..selulit akibat mengandung tak jugak hilang...kerana terlalu sedih saya ambik keputusan membeli set PB selepas diperkenalkan oleh kawan pejabat saya,..tupun pakai secara tak kosisten..krn tak ada sumber yang boleh tolong tunjuk ajar saya cara pakai yang betul dan sokong saya..saya beli ngn kawan saya..diapun tak tahu sgt cara pakai yang betul krn tolong jual melalui org lain..tetapi saya sangat2 berterima kasih pada kawan saya tu yang perkenalkan saya dengan premium beautiful nie...lps pakai dalam 3bulan gitu badan dah nampak perubahan...geleber tu dah mula kurang..perut pun dah tak buncit sgt... jadi lah saya mcm gambo kat bawah niee...

 2010
kurus sikit kan..ni lebih kurang 3bulan saya pakai PB..mkn hentam jer sebab saya masih menyusukan ank kedua saya..tu pun saya pakai on off..huhu

2010




 2010


2010
hehehe badan saya dah ada bentuk kan, muka pun dah panjang sikit....saya sgt happy....baju t-shirtu dah boleh pakai size M..sebelum ni XL atau L..kadang2 tgk jenis baju..hihihi..baru nak kurus saya peknen lg ank ketiga..huhuhu....biasalah kalo dah peknen badan saya cepat naik..ermmm jadilah mcm belon balik..tapi saya tak kisah saya ada premium beautiful..tak perlu bersusah payah nak diet...beli sekali seumur hidup boleh pakai berkali2 bertahun2 gitu..jimatkan....lgpun premium beautiful sangat berguna bila kita dalam pantang...Ok nanti saya sambung cerita badan saya kembali gemuk bila mengandung ank ketiga..dan premium beautiful membantu saya dalam pantang..hingga berat badan saya boleh turun mencecah 20kilo dan saya sangat2 sihat bersalin ank ketiga kerana kosisten pakai PB selama 44hari dalam pantang..cuma buang PB masa mandi gi toilet dan bertungku jer..lpstu pakai balik siang malam..hehe...sambung kat entry akan datang dan gambar terbaru dr saya 24/2 nanti ya sempena perkahwinan adik saya.....jom call saya atau sms untuk tahu lebih detail tentang premium beuatiful nie-013-6191955

No comments:

Post a Comment