sahabat-sahabat blogger yg dikasihi

Wednesday, February 15, 2012

Dah lama ingin ada bisness sendiri...

Salam kawan2 tersayang...ieda dah lama terasa ingin ada bisnes sendiri dan ada site income yang boleh ringan kan beban hidup dikota Kuala Lumpur yang serba mahu duit ni...dahlah ank dah 3 orangni..mana cukup tunggu duit gaji yang berapa kerapjerni..fikir punya fikir..kaji punya kaji...layari blog2...buat kajian..mintak petunjuk dr yang MAHA KUASA..aku jumpa satu perniagaan MLM PREMIUM BEAUTIFUL..jual baju dalam...terdetik dihati...'ieda inilah perniagaan yang mampu kamu buat' 'insyaAllah boleh ubah hidup kamu dan keluarga kamu..boleh bawak mak ayah kamu ke TANAH SUCI InsyaAllah...itu cita2 kamukan..mengembirakan hati kedua ORG TUAmu LEBIH DR SEGALA-GALANYA YG ADA DIDUNIA INI.......ohhh betol ker apa yang aku rasa apa yang aku fikikanrni...ini adalah bisnes MLM boleh kah diri aku yang PEMALU ini, TAK BERSEMANGAT, TAK PANDAI CAKAP,TAK ADA MODAL buat bisness nie??? BUKAN KAH AKU TAK PERCAYA PADA BISNESS MLM.............KENAPA TAK BOLEH ??? Diri sendiri yang aturkan hidup nak mcm manakan...org lain tak boleh ubah nasib kita..hanya diri sendirinjer.. NAK BERJAYA kena buang segala halangan..perlu kalis cabaran dan apa sahaja dugaan yang datang positifkan minda pasti aku BOLEH BUATTTT!!!...insyaAllah!!...YA ALLAH PERMUDAHKAN JALAN UNTUK IEDA DALAM PERNIAGAAN INI...MY IDOLA DAN BAKAL SIFU CDM SALHA , CDM HANIS HAIZI dan terima kasih tak terhingga kepada seorang insan yang sanggup memberi tunjuk ajar pada daku tentang bisness ini...syg kamu SALLEHA....insyaALLAH ieda akan ikut cara kalian dan semangat kalian dalam mengubah kehidupan ini kepada yang lebih baik....amin..

1 comment: