sahabat-sahabat blogger yg dikasihi

Friday, March 23, 2012

KURUS SECARA SEMULAJADI DGN PREMIUM BEAUTIFUL KORSET

Salam alls...

Jom layan gambar sebelum dan selepas mengunakan PB..gambarni semua testimonial dari group kami..

saya sendiri...dulu memang gemokkk giler nampai 80kg giteww..

Mac 2012
saya sekarang... gambar ni paling terbaru diambil pada 22/03/2012 hehe dalam 50-55kg kilo gitujer turun naik..yang paling best perut saya dah tak moncitt dan tak geleber..selulit akibat mengandung 90% dah hilang..dah samar nak sama ngn kulit dah..pinggang saya pun dah ada shape..montott pun dah upp..hehe..maklumlah dah bersalin 3 anak umurpun dah 31tahun..semua kena jagakan..suami sgt happy isteri dia dah kurus..hehe..apa yang saya buat mkn seperti biasa..saya takleh diet2 nanti air susu saya kering..saya ibu yang menyusukan anak..hari2 lapar..saya mkn bnyk ok!!..cuma saya disiplin pakai premium beautiful korset lebih dari 8jam sehari dan minum air suam bnyk2..senang toksin yang diserap melalui PB dapat dikeluarkan.....

CDM Kak Ana Cuma amalkan PB + Lactolitejer..


Kak Ana Sekarang..cun gilessss ok..



Mentor Saya Salleha


nie adik kepada mentor ieda..sima ni kurus sangat sekeping gituu..hehe..(jgn marah sima..ni dulu)..sekarang tidak lg..meletopp youuu...hehe, sima pakai PB untuk nak  kasi mantop dan berisi sikit badan dia sesuai dgn ketinngian dia, .Alhamdullilah dia dah dapat badan idaman dia..dia masih anak dara lg..siapa kata PB untuk wanita dah kahwin atau untuk wanita gemokjer..anak dara yang kurus melidipun boleh tau..jagalah dr sekarang kesihatan anda..

untuk info sila call/sms ieda :0136191955
email : hidamatrani@gmail.com
facebook :Ieda Rani

No comments:

Post a Comment