sahabat-sahabat blogger yg dikasihi

Wednesday, April 4, 2012

Healing Crisis Bila Memakai Premium Beautiful

Assalamualaikum Beautiful Readers..

Entry kalini ieda nak kongsi sikit kesan-kesan atau healing crisis yang mungkin tejadi bila kita memakai Premium Beautiful Corset secara kosisten 8 jam..ramai customer yang tanya ieda..bila dah pakai PB ni ada kesan sampingan tak??? mestilah adakan..kalo tak ada apa-apa kesan tak kan ieda boleh pakai sampai sekarang dan sayang sangat kat PB iedani..hehe..ok ieda huraikan sikit kat bawahnie...apa pun kesan sampingan atau healing crisis adalah bergantung kepada keadaan badan dan hormon masing-masing..
  1. Keluar angin, terkentut dan sendawa untuk badan yang banyak angin dan ia tandanya badan anda berasid. 
  2. Sakit kepala, berlaku pada orang yang ada migrain or kerap kali sakit kepala. Jika anda menghadapi masalah ini, pastikan anda minum air dgn cukup.
  3. Badan rasa sakit & sengal2 kerana semasa memakai Premium Beautiful anda menjalani proses berurut.
  4. Sakit tulang belakang berlaku bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang. Ia merupakan tindakan awal menyelaraskan tulang belakang dan memperbetulkan postur badan.
  5. Payudara terasa sengal & tegang kerana ia memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada pada keadaan & kedudukan yang sepatutnya
  6. Berat badan turun, kerana berlaku peningkatan metabolisma badan disebabkan oleh FIR.
  7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu. Ini menunjukkan terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. Teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid. Lama kelamaan keadaan ini akan beransur pulih dan bykkan minum air.
  8. Badan terasa cergas dan lebih aktif kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR. 

No comments:

Post a Comment