sahabat-sahabat blogger yg dikasihi

Tuesday, October 23, 2012

Nak Berjaya perlu ubah diri dan sikap..

Memang betol pertama sekali kalo nak berjaya dan nak jadi macm org yg kita idolakan tu kita kena ubah semua sikap negatif kita yang dulu...semua kena buang yg negatif tu...bukan sikit2 ya....semua...!!!


Alhamdullilah start ieda join bisnes Premium Beautiful bawah bimbingan mantap bakal DDM Salleha dan Suami Helmi..serta di back up kuat oleh pemimpin kamikaze kami CDM Salha Zain dan CDM Abg Alfaath sikap ieda yg negatif dulu 360 darjah sudah berubah, kadang2 mcm tak percaya diri ieda yg 7 bulan yg lalu bukan lg ieda yg hari ini...Subhanallah..indahnyer bisnes ini..dr seorang yg lemah semangat,mudah marah,mudah rasa down,mudah putus asa,takut,malu,rendahdiri, tak pandai cakap, tak ada kawan, tak ada modal nak bisnes, anak2 masih kecil, tak pandai bawak kereta, semua mengharapkan suami...sudah boleh berdikari sekarang berkat tunjuk ajar para pemimpin yg sgt hebat, dan hanya berbekalkan SATU KEYAKINAN dalam diri AKU NAK BERUBAH, AKU NAK BELA HIDUP MAK AYAH, AKU NAK KEBEBASAN MASA DGN ANK2 dan KEBEBASAN KEWANGAN..akhirnya lahir ieda harini ..Alhamdullilah Syukur Padamu Allah dipertemukan jodoh dgn insan2 hebat ini..hanya Allahjer yg mampu balas setiap pengorbanan para pemimpin yg amat ieda kasihi...juga buat suami tersayang yg banyak memberi kata2 semangat dan sokongan..walaupun apada awl berbisnes mcm tak percaya isteri dia mampu buat..hehe...


Dulu sebelum memakai Premium Beautiful








Anda boleh tgk perbezaan yg ketara...saya nampak  sgt tak bermaya dan tak sihat..maklumlah masa ni saya ada masalah sakit belakang yg kronik...nak jaga penampilan diri pun dah malas bila berat badan naik mendadak dan kesihatan asyik terganggu..kerja yg semakin sibuk dan ank2 yg kecil....penampilan diri malas nk jaga..alasan kan..kasihan suami masa tu..hehehehe tapi itulah hakikat bila kita dah ada anak 2,3 org..dgn kerja lg..memang takder masa...bukan takder masa...malas dan rasa dah tak ada keyakinan utk berubah..ITULAH SAYA DULU...

Setelah kosisten  8jam memakai Premium Beautiful bermula April 2012..











Alhamdullilah akhirnya saya jumpa juga penawar sakit belakang saya kronik tu....bukan setakat sakit belakangjer hilang..selulit..keputihan...jeragat kat muka beransur hilang..mungkin disebabkan hormon yg tak stabil kot masa tu muka saya dipenuhi jeragat...yg paling best berat badan yg dulu mencecah 80kilo sekarang maintain 52-55kilojer walaupun saya mkn banyak..terima kasih PREMIUM BEAUTIFUL kembalikan kesihatan saya..hidup bersama keluargapun semakin berkauliti...betolah kan siapa yg pakai secara kosisten jer tahu hebat nyer tindak balas PREMIUM BEAUTIFUL terhadap kesihatan wanita....




Siapa yg nak tahu secara detail berkaitan PREMIUM BEAUTIFUL boleh email ieda hidamatrani@gmail.com / text ieda -0136191955..love u allsss...



No comments:

Post a Comment