sahabat-sahabat blogger yg dikasihi

Wednesday, June 13, 2012

Chiqmania Fotoshoot..


Layan gambor kami jom.......





bersama side line yang tak jemu berusaha dlm mencapai impian..bertuah simaa muda2 dah jumpa peluang ni..akak umur 31baru jumpa peluang..huhu..ank dara muda remaja lg.remaja kat luar sana masih main2 tanpa impian yg jelas..tapi simaa rebut peluang bisness yg sgt hebatni..pendapatn bulanan 4-6k dlm tangan..syok sgt!!....confirm jutawan muda sikit masa lagi!! untungnyer jejaka yg dpt simaani..dirimu jua sumber inspirasi akak..muahhh





bersama syazana..side line saya yang tidak pernah ada putus asa dalam mengejar impian menjadi satu realiti suatu hari nanti..walaupun sibuk sebagai seorang pensyarah gaji dah besar tapi nampak peluang jelas dalam bisness ni..bonus bulanan confirm 5-6k dalam tangan walaupun baru bermula..berbisness partimejer..tahniah sya..dirimu juga nadi dan semangat 
buat diri akak muahhh..:))



bersama sahabat baik saya dan bakal bintang tak lama lg insyaAllah..baru join tak sampai seminggu..dah pegang income 4k-5k sebulan..syabas dear..:))




bersama sahabat sejati dan bakal bintang buat diri saya siti sakinah..bakal copy paste saya dalam bisness ni insyaAllah..serta tulang belakang dan nyawa saya dalam bisnessni iaitu bakal CDM Salleha Roslan

No comments:

Post a Comment